Suck my focking shoes

jeudi 1 septembre 2011

A bord de ta Cabriolet bleu..

Rendez-vous dans mon appartement






laisser moi vous presenter mon jean boyfriend : Levis
escarpins : Cosmoparis
ceinture et veste : vintage
soutien gorge : Aubade
bracelet : Francesco Biasia
boucle d'oreilles : Vintage boutique
collier noeud : H&M
lunettes : Ray Ban



Froufrou












See you soon ...

3 commentaires:

  1. j'aime beaucoup les boucles que tu porte!

    RépondreSupprimer
  2. Ce que je préfère, c'est...froufrou !

    RépondreSupprimer
  3. i must admit that i'm totally in <3 with the last one you look so sweet and sexy as usual!
    Next time invite me to your lil' lunch honey, tea time with you seems to be so exiting i guess you'r not wearing any panties don't you? LMFAO!

    See you in L.A sweetheart! XOXOXO

    RépondreSupprimer